05 February 2009

Persandingan : Wadi & Fiza

Persandingan Wadi & Fiza berlangsung di Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur. Capturepixs menjadi Official Photographer pada majlis ini sekaligus merangkap sebagai tetamu kehormat yang turut serta hadir bagi mengabadikan majlis yang cukup bermakna ini. Senior Photographer, Ayares yang turun dari JB sehari sebelum majlis menginap di Armada Hotel, Petaling Jaya bagi memudahkan segala urusan.

Pasangan bahagia ini mula kenal each other semasa mereka sama-sama belajar di UKM. Wadi bekerja di Subang dan Fiza pula bekerja di Shell dekat Damansara. Wadi merupakan members club kereta Suzuki Swift dan kehadiran rakan-rakan kelab memeriahkan lagi suasana majlis dan gamat dengan senda gurau mereka. Dan kat majlis ni, tak sangka AyAres terjumpa member photographer dari satu forum fotografi yang merupakan rakan Wadi dari kelab Swift. Kecil jer dunia ni sebenarnya.

Tahniah kepada Wadi & Fiza dan semoga kekal sehingga akhir hayat. Kalau dah dapat anak nanti, jangan lupa jemput team Capturepixs untuk abadikan majlis bercukur pulak yer.











Capturepixs Studio
"Professional Photographer for Professional Photography"

0 comments:

Post a Comment
CAPTUREPIXS STUDIO © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates