05 April 2009

Teaser of Fairus & Tinur : Wedding Day

Cinta Malaysia-Indonesia Kini Bersatu.

Perkahwinan antara Ahmad Fairus ( Myphotographer ) & Sitti Nurohmah berlangsung pada 04.04.09 di Kabupaten Tasikmalaya, Bandung, Indonesia Barat. Satu acara perkahwinan yang julung kali saya lihat dan ianya penuh dengan adat keturunan Sunda.

Pertamanya, saya ucapkan terima kasih kepada Fairus atas peluang yang diberikan untuk saya captured majlis perkahwinan beliau. Terasa seolah Capturepixs merupakan official photographer kerana segenap ruang majlis saya abadikan untuk tatapan beliau. Semoga hasil dari kamera Capturepixs ini dapat diselitkan kedalam album beliau kelak.

Keduanya, Tahniah buat kalian berdua. Emangnya kalian berdua ini cocok banget.
Semoga hubungan suci murni ini kekal hingga ke akhir hayat.

Dan saya bagi teaser dulu buat tatapan kalian, rakan-rakan dan peminat kalian.
Nantikan siri-siri perkahwinan mengikut adat Sunda yang akan diupdate di blog ini.















Regards,


Capturepixs Studio,
Professional Photographer for Professional Photography

0 comments:

Post a Comment
CAPTUREPIXS STUDIO © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates